June 6, 2009

manusia ke hape?!

rasenye cam lame dah aku x ade perasaan nk membunuh org...tapi 2, 3 menjak nih...asek la mengundang. kalo ikut ati, mau belobang2 dah aku tikam.aishh! org yg x de ati perut je yg patut kene tikam nih.tapi b4 dat seksa dulu.mcm yg die wat kat org2 len!

jgn treat org mcm org len bodoh la.mcm ko pandai sgt!kalo pandai sgt wat ahh sendiri!bile wat sendiri salah plak tuh.dah salah x nk ngaku plak.senyap...keras je...pengecut!

mulut tuh manis je kn.depan camni...blakang ngate.halo2!kalo brani ckp depan la!ckp x serupa bikin...putar belit!

kite sme manusia.ade hati dan perasaan.jgn abes manis sepah dibuang.sme org wat utk kesenangan ko.bile dh dpt ko watpe?ade ko nk balas balik budi org?or at least ckp terima kasih?x de kan!ko watpe?ko cakap besar!

becampo2 nih...

marah, frustrated, sakit ati, confuse, biyol...x tau nk ckp ape and camne dah...agak2 dah teruk sgt tuh...huh!(keluhan yg sgt pjg)

dah ahh...ko wat kat org, nnt org wat kat ko blk.paham2 ahh. bukan dak kecik pon.yg aku tau, sabar aku dh sampai limit...takat nih je yg aku mampu tahan.jgn ckp aku x ikhlas pulak.ukur tahap keikhlasan ko dulu.

bukan doakan yg buruk utk ko tp semoga ko jumpe ngan org yg bole sedarkan ko supaya ko boleh capai ke tahap yg lbey baik dlm idop ko...

2 comments:

  1. cite pe ni weh? lame tk gosip.. hehe..

    ReplyDelete
  2. hehhehe....nih citer antara org atas dan kuli2 nya...

    ReplyDelete